Nieuwe "collega/vrijwilliger"  ledenadministratie gezocht!

Nieuwe "collega/vrijwilliger"  ledenadministratie gezocht!

Doordat Tineke Altena, na vele jaren eerst bij VV Bedum en na de fusie bij SV Bedum, heeft aangegeven te stoppen als ledenadminstrateur zijn we op zoek naar een nieuwe "collega/vrijwilliger" die samen met Bas Damminga deze werkzaamheden wil invullen.

In overleg met Bas hebben een opsomming gemaakt van taken die vallen onder de ledenadministratie om een goed beeld te krijgen van deze werkzaamheden.

1. Het inschrijven van nieuwe leden, het bijhouden van de ledenstatus (zoals wijzigingen van niet-spelend lid tot spelend lid en vice versa) en het verwerken van afmeldingen. Daarbij hoort een goede communicatie met de TC (zowel jeugd als senioren)

2. De financiële administratie betreffende de voorbereiding, uitvoering en verwerking van de contributie-inning.

3. Bijhouden van mutaties ten aanzien van de bezorglijst van ons clubblad en de periodieke communicatie hiervan richting de verspreiders van het clubblad.

Profiel voor de ledenadministrateur

· Goede communicatieve vaardigheden

· Flexibele instelling en stressbestendig

· Affiniteit met digitale administratieve vaardigheden

· Nauwkeurig kunnen werken

· Enige financieel/boekhoudkundige kennis

· Conformeren aan de visie en het beleid van de vereniging

Tijdsinvestering

De tijdsinvestering bedraagt ca. 2 uur per week. De piekmomenten liggen in de periode mei/juni en augustus/september en zal de tijdsinvestering aanzienlijk hoger liggen.

Heb je interesse of wil je meer weten of deze werkzaamheden laat het weten via secretaris@svbedum.nl of spreek één van de bestuursleden aan. 

Eén vereniging ben je niet alleen ????

 

Geplaatst op: 07-08-2020 09:19
Deel dit nieuwsbericht:

Recente nieuwberichten