Kantinecommissie

De kantinecommissie zorgt voor de invulling van de kantinediensten op de zaterdagen. Wij maken daarbij gebruik van een poule van vele vaste vrijwilligers die dit al jaar en dag met heel veel plezier doen. Daar zijn wij enorm dankbaar en blij voor, alleen is het aantal mensen in die poule helaas niet genoeg.

Wij begrijpen ook dat er voor sommigen een drempel ligt omdat je bijvoorbeeld nooit bier hebt getapt of geen ervaring hebt in de keuken of achter de bar. Die mensen willen wij graag uitleggen dat er altijd hulp is van mensen die al vrijwilliger zijn. Tevens zijn er avonden, veelal de donderdagavonden, waar je rustig met hulp kunt leren. Dus als je het leuk lijkt om af en toe een kantine dienst te draaien en heb je drempelvrees en niet veel ervaring meld je dan toch aan! Er is namelijk altijd hulp.

Verder verzorgen wij ongeveer 2x per jaar een vrijwilligersavond om nieuwe zaken door te spreken. Ook dan is er gelegenheid om te leren tappen voor wie dat wil.

Dus lijkt het je leuk om een paar uurtjes mee te draaien aarzel niet en mail ons snel kantine@svbedum.nl

De kantinecommissie bestaat uit de volgende leden:

Hans Schotanus
Tonnie Bonder