Communicatie

SV Bedum is op verschillende online en offline fronten actief. Hieronder een overzicht van onze verschillende media en de personen die hier verantwoordelijk voor zijn.

De website van SV Bedum wordt beheerd door Coen Prins, Sander Bolt en Anura.

Social Media
Anno Loonstra is verantwoordelijk voor de Social Media kanalen van SV Bedum. De vereniging is actief op Facebook, Twitter en Instagram. Een leuk bericht delen met de vereniging? Benader de club via social media!

Clubblad
“Langs de lijn” is het clubblad van SV Bedum en wordt in en rondom Bedum verspreid. Het verschijnt 3x per seizoen. Het eerste nummer komt medio november uit. Het clubblad zit vol met leuke items over voetballers en vrijwilligers van de club. Ook worden er wedstrijdverslagen van de verschillende teams geplaatst. Richard Bouwman houdt zich bezig met de redactie van ingezonden stukken.

Input voor de nieuwste “Langs de lijn” kan worden gestuurd naar Langsdelijn@svbedum.nl